2013. június 06. 18:00 - -Sárga keramitkocka-

Ügyfélszolgálati iroda nyílt Győrben

Megnyitotta a MÁV-Start a legújabb személyes ügyfélszolgálati irodáját a győri vasútállomáson. Az irodában minden nap két munkatárs segít majd informálódni az érdeklődőknek 06.30 és 19.00 óra között. Az irodában június 10-től hosszabb nyitva tartással, este 21.00 óráig várják az utasokat.

Ungvári Csaba, a vasúttársaság vezérigazgatója az esemény kapcsán a következőket mondta: „Kiemelt, és egyik legfontosabb feladata a vasúttársaságnak az utastájékoztatás, melyhez elengedhetetlen a megfelelő csatornák biztosítása. A mai modern kor technikai vívmányainak ellenére, (a mobil kommunikáció, az internet világában) még mindig nagyon fontos, hogy személyes kapcsolat tartására is lehetőség legyen, ebben nyújtanak nagy segítséget ezek az irodák. Az eddigi tapasztalatok alapján, a személyes ügyfélszolgálatokon a leggyakrabban belföldi menetrendi információkat kérnek az utasok, ezt követik az utazásokhoz igénybe vehető kedvezmények, valamint a vonatok indulási-érkezési vágányszámára vonatkozó adatkérések. Kiemelkedőek a turisztikai információkra, a Start Klub kártya család által nyújtott kedvezményekre, a nemzetközi utazásokra, és a pályaudvari információkra irányuló kérdések.”

gyor1.JPG

Fekete Dávid, Győr alpolgármestere kihangsúlyozta: „A megfelelő közlekedési lehetőségek biztosítása nagyon fontos a győri emberek számára, legyen szó akár buszról, kerékpárról, vagy éppen vonatról. Győr kitűnő földrajzi adottságainak, egyetemi város jellegének és a turisták magas számának köszönhetően nagy forgalmat bonyolít a vasúti közlekedés területén, ezért örömteli, hogy a személyes ügyfélszolgálati irodának köszönhetően egyszerűbb és gyorsabb lesz az információáramlás a szolgáltató és a lakosság között. Ebben a mai felgyorsult világban mindenki siet, így minél több csatornán keresztül tájékozódhatunk a számunkra fontos információkról, annál kényelmesebb az életünk. A MÁV-Start Zrt. az új iroda megnyitásával mindenképpen segítőszándékú gesztust gyakorolt a győri és az itt utazni szándékozó emberek felé, bízom benne, hogy minél többen érzik majd a döntés pozitív hatását.”

A MÁV-Start Zrt. az utazóközönség hatékonyabb kiszolgálása érdekében több vidéki és fővárosi pályaudvaron működtet személyes ügyfélszolgálati irodát. Győr állomásán kívül, Budapest-Keleti és Déli pályaudvaron, Szolnokon, Nyíregyházán, Debrecenben, Miskolcon, Szegeden és Pécsett. A most megnyitott győri iroda a kilencedik a vidéki és budapesti irodák között, ahol belföldi és nemzetközi utazási, illetve menetrendi információs szolgáltatás, és azonnali problémakezelési lehetőség várja az utazóközönséget. Az érdeklődők informálódhatnak a vasúttársaság által kínált vasúti termékekről és szolgáltatásokról, a vasúti utazási szabályokról, az aktuális, kedvezményesen igénybe vehető utazásokról, és a csoportos utazási lehetőségekről.

gyor2.JPG

Új szolgáltatásként egyes személyes ügyfélszolgálati irodákban (Keleti pályaudvar, Szolnok, Szeged, Nyíregyháza, Debrecen, és a közeljövőben Győrött is) a vasúttársaság logójával ellátott ajándéktárgyak is megvásárolhatóak, melyről bővebben a www.mav-start.hu oldalon olvashatnak. A személyes ügyfélszolgálati irodák kialakítása vagy felújítása ezzel még nem fejeződött be, a jövőben is várható újabb iroda átadása.

– MÁV-Start

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mozdonyrol.blog.hu/api/trackback/id/tr945337955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.