2015. április 04. 09:00 - -Sárga keramitkocka-

Tudtad-e?

Magyarországon a vasúti villamos vontatás menetrend szerint először 15 kV feszültséggel indult meg, és csak később, fokozatosan tértek át a 25 kV-os rendszerre. Emiatt a V41 és V42 sorozatú mozdonyok, valamint az első 79 db V43-as mozdony főtranszformátora mind a két rendszerre alkalmas, átkapcsolható kivitelben készült.

– Mozdonyról blog

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mozdonyrol.blog.hu/api/trackback/id/tr257308090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.