Az elmúlt időszakban jelentősen emelkedtek a társaság megrendelései, ezért beszereztek ötven darab, elsősorban ömlesztett áru, például farönk, szén, vasérc vagy fémhulladék szállítására alkalmas Eaos sorozatú, magas oldalfalú, nyitott teherkocsit.
A GYSEV Cargo a tendergyőztes, szlovákiai Loko Trans dubnicai műhelyétől rendelte meg a járműveket. A kocsik alvázát felújították, és új kocsiszekrénnyel, valamint kerékpárokkal szerelték fel a műhely szakemberei, így most már rakottan is 100 km/h sebességgel közlekedhetnek. A kocsik vásárlására azért volt szükség, mert az elmúlt években egyre több ömlesztett áru szállítását rendelték meg a vasúttársaságtól. A saját tulajdonú kocsipark fejlesztésének köszönhetően pedig jelentősen csökken a más vasúttársaságoktól kölcsönzött kocsik mennyisége. Az új kocsik elsősorban Ausztria, Olaszország és Románia irányába fognak közlekedni. A beruházás költsége mintegy 600 millió forint.
„Hosszú távon mindenképpen kifizetődő számunkra, ha saját teherkocsikkal szállítunk, és nem kell fizetni a járművek használatáért” – mondta Skála János, a GYSEV Cargo áprilistól megválasztott vezérigazgatója. „Cégünk évek óta hatékonyan és eredményesen gazdálkodik, ennek köszönhető, hogy most lehetőség
van a járműpark jelentős bővítésére. Ez az első alkalom a GYSEV Cargo életében, hogy saját logónkkal ellátott vasúti kocsikkal járunk, így pedig Európa-szerte ismertebbé tehetjük a cég logóját és ezzel magát a vállalatot is” – tette hozzá a vezérigazgató.
(kép és szöveg: GYSEV Cargo)
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.