Kiírta a közbeszerzést a NIF a 120-as, Budapest–Szolnok–Békéscsaba–Lőkösháza országhatár vasútvonal Budapest-Ferencváros „C” elágazás és Gyoma közötti szakaszára az ETCS L2 telepítésére. A korszerű, egységes európai vonatbefolyásolót három részletben először Ferencvárosról Monorig majd Monortól Szajolig és végül Szajoltól Gyomáig kell kiépíteni. Ha a közbeszerzés sikeres lesz, a munkákat még idén meg kell kezdeni, és 20115. nyarára el is készülhetnek a berendezés pályaoldali elemei.
A Gyoma–Békéscsaba vonalszakasz korszerűsítése éppen zajlik: itt 160 km/h-val járható vágányok lesznek, de ennek a nagy sugarú íveken felül feltétele az elektronikus biztosítóberendezés és az ETCS L2 vonatbefolyásoló berendezés megléte is. Az állomásokon pedig a peronok és az épületek is megújulnak.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Adani 2013.06.13. 15:03:55
padorjan 2013.06.13. 15:37:23
Egyszerűbben leírva: 22-es számú TEN-T projekt (ec.europa.eu/ten/transport/maps/doc/axes/pp22.pdf).
-Sárga keramitkocka- 2013.06.14. 18:53:04
Kedves padorjan!
Butaságokat beszélsz. A Budapest-Szolnok-Békéscsaba-Lőkösháza vonal a 120-as menetrendi mezőbe tartozik.
www.vasutallomasok.hu/index.php?o=vonkep&num=120
Ha a VPE weblapját nézed, akkor láthatod, hogy Rákostól Szolnokig a 120A, tovább pedig a 120-as vasútvonal fut.
www.vpe.hu/takt/vonal.php?id=101100272
www.vpe.hu/takt/vonal.php?id=101100273