Messze van még a véglegestől, és sok benne a nyilvánvaló hiba is, mégis már most érdekes vetni egy pár pillantást a 2013/2014-es menetrendtervezetre. A 2-es vonalon még tart a felújítás miatti vágányzár, de az Esztergom–Piliscsaba szakaszon hamarosan megindul a forgalom. Persze, még vágányzári menetrend szerint. Az alapmenetrendben ugyanis egyelőre egyetlen új megállóhelyen sem állnak meg a vonatok. :-D
A 30-as vonalon közlekedik majd egy gyorsvonat, amelynek neve (még) Kérdéses. :-)
És megjelenik egy új kapcsolat is: Kőbánya-Kispestről 5.26-tól 19.26-ig óránként indulnak gyorsított személyvonatok Székesfehérvárra. A vonatok a 40a-n közlekednek majd, és Ferencváros, Kelenföld, Budatétény, Érd-felső, Tárnok, Martonvásár, Baracska, Kápolnásnyék, Velence és Gárdony állomásokon és megállóhelyeken állnak meg. Mivel a vonat a budapesti egyesített bérlettel igénybe vehető, a déli összekötőn óránként lesz egy személyvonatpár, ami kapcsolatot teremt a Duna két partja között.
Aztán az is látszik, hogy az egri IC-k hosszabbodnak: Eger helyett egervári megállással Eger-Felnémetig közlekednek majd.
Első ránézésre ennyi az érdekesség a szúrópróbaszerűen kiválasztott menetrendi mezőkben. Ahogy a tervezet fokozatosan véglegessé válik, úgy olvashatnak majd itt is az önöket érintő változásoktól.
– Mozdonyról blog
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.