Győrszentiván és Nagyszentjános között, a nagyszentjánosi fázishatár alatt maradt a rj61 számú railjet vonat, mivel a vonatot továbbító 1116 219 pályaszámú Tauruson az ETCS vonatbefolyásoló berendezés indokolatlanul leoldott. A fázishatár átkapcsolása a távvezérlő (FET) központból nem sikerült, ezért a készenlétes dolgozók Tatabányáról autóval indultak a helyszínre.
Ezzel egy időben Komárom-Rendezőből a 478 202-es segélymozdony is elindult. A felsővezetékesek előbb értek a helyszínre, a fázishatárt a railjet áthaladásáig bekapcsolták, így a segélymenetet Ács állomásról visszafordították.
Idő közben a railjet után Győrszentivánból elinduló 9305 számú vonat vezetőálláscserét követően a nyílt vonalról visszatért Győrszentivánba, ahonnan a bal (helytelen) vágányra járatták ki, így az csakúgy mint a railjet, negyven perc késést szenvedett.
– Mozdonyról blog
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.