Újabb nagy lépés történt a 30a, Budapest–Székesfehérvár vasútvonal felújításán. Átadták az utolsó felújított, Kelenföldtől Tárnokig tartó szakaszt. Új pálya épült, új a felsővezeték-rendszer és a vasúti jelző- és biztosítóberendezéske is. A 26 kilométeres szakaszon megújultak az állomások és megállóhelyek is, mindegyik sínkoronától mért 55 centiméteres magasperont kapott. Albertfalva állomásból megállóhely lett, de Budafok és Tétényliget megállókon kívül egy új megállóhely is létesült: ez Kastélypark. Nagytétény állomás azonban megszűnt, forgalmi kitérőként szerepel és egyetlen feladata a környék iparvágányainak kiszolgálása maradt.
– Mozdonyról blog
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.