Elkészült a MÁV-Nosztalgia legújabb mozdonya, az M40,114 pályaszámú mozdony. Az 1967-ben épített gép 2010-ben Székesfehérváron égett ki, azóta felújításra várt. 2014-ben épen maradt egységeit felhasználva a 112-es Púposból kinyert alkatrészekkel újították fel. A színezése a hozzáértő öregek szerint nem korhű, a zöld túlságosan is világosra sikeredett.
– Mozdonyról blog
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Becsky András 2015.04.14. 11:31:26
Adani 2015.04.16. 08:47:04
-Sárga keramitkocka- 2015.04.16. 15:23:12
A hír nem kamu, csupán az ön ismeretei hiányosak. 1998. végén Záhonyban valójában az M40,209 pályaszámú mozdonyt selejtezték, miután könyvelési okokból pályaszámot cserélt az M40,114-essel.
A rövid orr ütközéses sérülését az M40,209-es 1984. augusztus 10-én szenvedte el Tapolca állomáson. A mozdonyvezető egy rosszul értelmezett kézijelzésre megindulva engedély nélküli tolatási mozgást kezdett, mely során észlelte, hogy a 9. számú váltó részére helytelenül áll. Ekkor megállt, de az M40,209-es már a biztonsági határjelzőn kívülre került, ahol összeütközött a rendkívüli módon áthaladó 94530 számú tehervonattal. A tehervonatot az M62 175 pályaszámú mozdony továbbította.
Becsky András 2015.04.16. 15:32:07
Ok! Akkor azt értem, hogy a képemen valójában az M40-209 áll selejtezve, M40-114-ként. No de, ha M40-114-es pályaszámmal, mindegy hogy mit, de leselejteztek mozdonyt, akkor az a pályaszám nincs többé, nemdebár?
Becsky András 2015.04.16. 15:44:19
Becsky András 2015.04.16. 15:59:11