A spanyol balesetet követő nyomozás megállapította: nem volt előjelzője a nyolcvanas lassújelnek. A nyomozók kihallgatták a Gonzalo Ferrét a spanyol pályavasút, az Adif elnökét és két elődjét.
A hatóságok szerint az előjelző hiánya is közrejátszhatott abban, hogy a szerelvény jóval gyorsabban, nyolcvan helyett százötvenhárom kilométer per órás sebességgel haladt be abba az ívbe, ahol ennek következtében kisiklott, ezzel hetvenkilenc ember halálát okozva.
– Mozdonyról blog
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.