Miután sikerrel átesett a bécsi klímakamra megpróbáltatásain (ahol jelenleg az első IC+ kocsi tartózkodik) hazánkba érkezett a Siemens Vectron mozdonya.
A mozdonnyal az egyes vonalon, Komárom és Hegyeshalom között végeznek különböző méréseket, próbafutásokat. Első körben a vonatbefolyásoló Mirel rendszer próbája történt meg. A későbbiekben megvizsgálják majd a mozdony együttműködését a felsővezetékkel, és a biztosítóberendezés különféle pályaoldali elemeivel is, mint például az útátjárók.
A próbák elengedhetetlen részei a honosítási eljárásnak, melyet nemrég a cseh Škoda 380-as mozdonya is végigjárt. Ennek megfelelően hamarosan a 71-es és 77-es vonalakon is várható a mozdony felbukkanása.
A próbákat a Siemens saját magának, a gyári tulajdonú 193 924-es mozdonnyal végzi. A Vectron váltakozó áramú kivitelének alapfelszereltsége a német és osztrák mellett a magyar és román pályahálózaton történő közlekedéshez szükséges felszerelés, így a gyártó a mozdonyokat a közlekedéshez szükséges engedélyekkel együtt kívánja árusítani.
– Mozdonyról blog, fotó: Tilai Norbert/Railcolor
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.